It's me

It's me
W zemście i w miłości ko­bieta jest większym bar­barzyńcą niż mężczyzna. Ko­bieta jest or­ga­niz­mem ul­tra­dos­ko­nałym. Pot­ra­fi się re­gene­rować po ek­stre­mal­nie ciężkich doświad­cze­niach. Przet­rwa wszystko.

środa, 26 listopada 2014

Coś tytułem wstępu...

Witam serdecznie na moim blogu!
Otóż na co dzień jestem dzienną studentką Politechniki Śląskiej na kierunku Inżynieria Materiałowa. Zatem co ja tu robię zapytacie? Otóż uwielbiam wizaż. To jak można kreować wizerunek ludzi, jak można ich zmieniać... Każda zmiana to niesamowita metamorfoza i to bez chirurgii! :)
Niesamowita dziedzina sztuki! Czasami kiedy maluję , dziewczyny śmieją się , że wyglądam niczym malarz. Coś w tym jest , gdyż wszystko zaczyna się od skóry, która jest naszym  płótnem i dalej można tworzyć fantastyczne wzory.
Szkolę się samodzielnie- na mnie bądź koleżankach. Dopiero niedawno zaczęłam zastanawiać się nad prowadzeniem bloga więc pracuję nad makijażami, które mogłabym tu powklejać na początek. Swoiste portfolio.
Nie pozostaje mi nic innego jak zabrać się za pracę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz