It's me

It's me
W zemście i w miłości ko­bieta jest większym bar­barzyńcą niż mężczyzna. Ko­bieta jest or­ga­niz­mem ul­tra­dos­ko­nałym. Pot­ra­fi się re­gene­rować po ek­stre­mal­nie ciężkich doświad­cze­niach. Przet­rwa wszystko.

wtorek, 9 grudnia 2014

Kolorystycznie

Witam!
 Dzisiaj przybywam do Was z moimi ukochanymi kredkami do ust! Nie przepadam za szminkami i rzadko nakładam coś na usta, ale jeżeli już się zdecyduję to raczej oscyluję wokół wykończenia matowego. 
Natomiast przedstawię również bardzo fajne rozwiązanie dla osób, które  nie chcą sobie zrobić "krzywdy" kolorem czerwonym. Mogą zatem użyć pomadki nawilżającej z Yves Rocher "Framboise", która pięknie nawilża i nadaje lekki czerwony odcień, więc nie trzeba stosować ciężkich ciemnych szminek.

 Moim zdaniem do zmiany koloru ust na ciemny bądź czerwony trzeba dojrzeć. Ja ostatnio próbowałam z brązem. Powiem szczerze, że nigdy bym się nie odważyła na to ale poszło i udało się! Czułam się wyśmienicie!
Jeżeli jednak chcę mieć różowo-czerwone usta lecz bez przesady i nie chcę żeby mi szminka przemieszczała się po całej twarzy używam kredki, którą zobrazuje na zdjęciach  o numerze 08 Emotion. Osobiście jestem fanką tego koloru, gdyż ładnie podkreśla biel zębów i nie wygląda wulgarnie:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz