It's me

It's me
W zemście i w miłości ko­bieta jest większym bar­barzyńcą niż mężczyzna. Ko­bieta jest or­ga­niz­mem ul­tra­dos­ko­nałym. Pot­ra­fi się re­gene­rować po ek­stre­mal­nie ciężkich doświad­cze­niach. Przet­rwa wszystko.

piątek, 19 grudnia 2014

Olejek kokosowy rafinowany./Refined coconut oil.

Witam!
Dzisiaj chciałam przedstawić tak jak w tytule olejek kokosowy rafinowany 100% naturalny firmy Nacomi.
Ma działanie nawilżające i zmiękczające skórę, zapobiega przesuszaniu się i łuszczeniu skóry. Ponadto podobno działa przeciwzmarszczkowo.  Jeżeli ktoś cierpi na egzemę- jest bardzo mile widziany.
Ja postanowiłam go użyć na moje przesuszone końcówki włosów- podobno również dobrze działa. 
Zobaczymy:)
Póki co skusiłam się na zakup w promocyjnej cenie i będę stosowała. 
Jest bez zapachu, rafinowany.
Jeżeli ktoś nie lubi zapachu kokosu może spokojnie go stosować.
Zobaczymy jak będzie wpływał na kondycję moich włosów:) Zaobserwowałam, że  końcówki mam błyszczące ,a nie matowe, więc na pewno efekt zewnętrzny jest- po dłuższym stosowaniu okaże się jak działa od wewnątrz:)

Hello!

Today I wanted to present, as in the title of refined coconut oil 100% natural Nacomi company.
It has moisturizing and softening the skin and prevents drying of the skin. In addition, anti-wrinkle apparently. If someone is suffering from eczema - is very helpful.
I decided to use it on the tip of my dry hair- reportedly works well.
We'll see :)
Until then tempted to buy at a special price and will apply.
It is no smell, refined.
If someone does not like the smell of coconut can safely use it.
We'll see how it will affect the condition of my hair :) observed that tip I have shiny, not matte, so it's definitely an external effect is- after long-term use will prove how it works from the inside :)




2 komentarze:

  1. U mnie ten olej dość dobrze sprawdził się na włosach, choć zdecydowanie bardziej polubiłam go na skórze, pomógł mi zwalczyć suchą skórę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mi też pomoże ale tak jak mówisz- lepiej działa na skórę :) Zdecydowanie:)

      Usuń