It's me

It's me
W zemście i w miłości ko­bieta jest większym bar­barzyńcą niż mężczyzna. Ko­bieta jest or­ga­niz­mem ul­tra­dos­ko­nałym. Pot­ra­fi się re­gene­rować po ek­stre­mal­nie ciężkich doświad­cze­niach. Przet­rwa wszystko.

wtorek, 9 grudnia 2014

Ułatwienie przy paznokciach :) Sometginh useful with nails :)

Witam!
Tak sobie pomyślałam, że pokażę mój ukochany sprzęt do paznokci.
 Jest to podręczna frezarka, która skraca czas i ułatwia pracę  robieniu żelowych paznokci ale przyda się również przy normalnym dbaniu o swój manicure i pedicure!
Dałam za niego coś około 25 zł w Rossmann'ie i jestem z niego bardzo zadowolona!!!
Serdecznie polecam!
 Jestem w tej kategorii raczej amatorką i robię sobie samej paznokcie ewentualnie koleżance i zawsze męczyłam się z pilnikami a na profesjonalną frezareczkę nie chciałam wydawać pieniędzy, gdyż nie była mi aż na tyle potrzebna.  Jednak, gdy zobaczyłam to małe cudeńko w sklepie- stwierdziłam, że tyle mogę dać i sprawdzę co to jest warte. 

Welcome!
I just thought I'd show my beloved nail equipment.
  It is a handy cutter that shortens and simplifies the work of making gel nails but also useful in normal caring for your manicure and pedicure!
I gave him something for about 25 zł in Rossmann and I'm very pleased with it !!!
We would highly recommend!
  I'm in that category rather amateur and make itself nails or colleague and always struggled with using files and a professional small milling machine I did not want to spend money, because it was not enough for me until needed. However, when I saw a small great equipment, I thought that all I can give you and see what it is worth.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz