It's me

It's me
W zemście i w miłości ko­bieta jest większym bar­barzyńcą niż mężczyzna. Ko­bieta jest or­ga­niz­mem ul­tra­dos­ko­nałym. Pot­ra­fi się re­gene­rować po ek­stre­mal­nie ciężkich doświad­cze­niach. Przet­rwa wszystko.

środa, 10 grudnia 2014

Zimowe produkty... Winter products....

Witam ponownie w ten chłodny wieczór!
Co pomaga przetrwać tę okropna porę roku?
Otóż raz na jakiś czas grzaniec malinowy <3 mniam

Hello again in the cool evening!
What helps you survive this terrible time of  the year?
Well, once in a while mulled raspberry <3 yum
Jeżeli chodzi o kosmetyki.... 
Uwielbiam tonik z Lirene nawilżająco-oczyszczający. Używam go rano przed makijażem i wieczorem po pilingu lub maseczce do dokładnego oczyszczenia.

As regards cosmetics ....
I love tonic with moisturizing and cleansing Lirene. I use it in the morning before makeup and evening after peeling or the mask for a thorough cleaning.
A teraz coś może zabawnego... stoję sobie ostatnio w kolejce w Rossmann'ie i rozmawiam przez telefon z chłopakiem. Wystawiłam towar na ladę i w tym momencie chłopak zagaduje na żarty, czy opiekuję się misiem, którego mi dał. Ja oczywiście podjęłam rozmowę " Oczywiście Stefan jest wykąpciany i nakarmiony , więc teraz leży w łóżeczku". Rozmawiamy dalej...
Pani kasjerka podsłuchała rozmowę i uznała, że da mi prezent za zakupy. Wiecie co mi dała? Bo podsłuchała, że mam dzidziusia (a nie mam) ... krem na popękane brodawki!
Już nie chciałam niczego odkręcać , wzięłam prezencik.
W domu na spokojnie przeczytałam skład i jest genialny! D-Panthenol, lanolina, witamina E oraz olejek Makadamia. Jednym słowem idealny gęsty krem na sucha skórę. 
Zaczęłam go stosować na przesuszone miejsca na rękach oraz stopach, nawet na usta, które zimowa pora są narażone na straszliwe i bolesne pękanie!
Serdecznie polecam ten produkt, bo na pewno sprawdzi się w swoim macierzystym zastosowaniu, ale również na bardzo dotkliwie pękającą i przesuszoną skórę!

And now something for me funny... I stand  on the line in Rossmann and I talk with my boyfriend on my phone.
I put on the counter everything what I wanna buy and talk... My boyfriend  at this point  talks for joke, if taking care a teddy bear, which gave me. Of course, I made the call, "Of course, Stefan is bathed and fed, so now lies in bed." We talk on ...
Cashier lady overheard the conversation and decided that he would give me a gift for purchases. You know what I gave? Because  she overheard that I have a baby ( I  don't have) ... cracked nipple cream!
I no longer wanted to unscrew anything, I took gift.
At home, I read calmly composition and is brilliant!! D-panthenol, lanolin, vitamin E and Macadamia oil. In a word, perfect thick cream for dry skin.
I started to use it for space on the hands and feet, even on the lips that winter season are exposed to terrible and painful cracking!
We would highly recommend this product because it will certainly work in your home use, but also very severely rupturable and dry skin!


Miłego wieczorku!!!! :)
Have a nice evening!!!!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz