It's me

It's me
W zemście i w miłości ko­bieta jest większym bar­barzyńcą niż mężczyzna. Ko­bieta jest or­ga­niz­mem ul­tra­dos­ko­nałym. Pot­ra­fi się re­gene­rować po ek­stre­mal­nie ciężkich doświad­cze­niach. Przet­rwa wszystko.

czwartek, 7 maja 2015

Shopping ! :) Some new... KOBO, H&M Lip Gloss&Lip stick, nail polishes Smart Girl neon colour & Experto conditioner for hair. :)

Byłam ostatnio na zakupach i kupiłam kilka rzeczy :)
I was recently shopping and bought a few things. :)

Zacznę od rozświetlacza z Kobo 309 Golden light. Pięknie nabłyszcza skórę :) Wybrałam odcień złota, gdyż zbliża się opalanie i na opalonej twarzy będzie wyglądało bosko. :)
Jest trwały, opakowanie jest dosyć solidne i z tego co wiem- nie zbryla się i zachowuje swój sprasowany kształt i formę:) Cena: 19,99 zł.

I'll start with Kobo Highlighter powder 309 Golden light. Beautifully shines the skin :) I chose a shade of gold, as it approaches the sunbathing and tanned face will look gorgeous. :)
It is durable, packaging is fairly solid, and from what know- does not change its form. :)Price: 19,99zł
Kolejna jest odżywka do włosów z firmy Experto z keratyną. Muszę powiedzieć, że jestem zachwycona. Miałam keratynowe prostowanie ale już dawno efekt przygasł zatem staram się używać produktów z keratyną by pomóc sobie w układaniu i rozczesywaniu niesfornych włosów. 
Już po pierwszym zastosowaniu wiem, że to jest to!
Włosy są miękkie, lśniące i łatwo się rozczesują a do tego pięknie pachną!
Polecam! Cena: 24,99 zł

Next is hair conditioner from the company Experto with keratin. I must say that I am delighted. I had Keratin straightening but I have long since faded effect, therefore, I try to use products with keratin to help myself in laying of and unruly hair comb.
Already after the first application I know that this is it!
The hair is soft, shiny and easy to comb and to this beautiful smell!
I would recommend! Price: 24,99 zł

Szminka z błyszczykiem w kolorze nude! Powiem szczerze, że jest świetna. Delikatna, nawilżająca i taka dziewczęca. Takiego nudziaka jeszcze nie miałam. Błyszczyk się nie klei, jest lekki i pięknie się komponuje ze szminką. Kiedy ja- przeciwnik błyszczyków i błyszczących szminek mówię- TAK - znaczy, że jest warte:)
Cena: 19,99zł H&M

Lipstick with lip gloss nude color! To be honest, that is great. Soft, moistening and so girly. Such a nude color has not yet had. Not sticky lip gloss, is lightweight and fits beautifully with lipstick. When I - opponent shiny glosses and lipsticks of speaking YES - means it is worth :)
Price: 19,99zł H & M

Polowałam na neonowe kolory w odcieniu różu i w końcu znalazłam! Zalecam stosowanie na biały podkład żeby podsycić barwę oraz dwie warstwy lakieru na to top coat i  efekt murowany!:)
Cena: 4 zł z czymś... nie pamiętam :)
Hunted for neon colors in shades of pink and finally I found! I recommend the use of a white primer to stoke color and two layers of lacquer on this top coat and the effect of a brick! :)
Price: 5 out of something ... I do not remember :)




2 komentarze:

  1. Mam ochotę na ten rozświetlacz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze jest w perłowym odcieniu ale mam jiz w takim odcieniu plynny z Inglota wiec wybralam zloty:) polecam:)

    OdpowiedzUsuń