It's me

It's me
W zemście i w miłości ko­bieta jest większym bar­barzyńcą niż mężczyzna. Ko­bieta jest or­ga­niz­mem ul­tra­dos­ko­nałym. Pot­ra­fi się re­gene­rować po ek­stre­mal­nie ciężkich doświad­cze­niach. Przet­rwa wszystko.

piątek, 5 czerwca 2015

Brush of the company Denssata./ Concealer under the eyes of Be Beauty/ Bronzer of ASTOR :)

Witam!
Dzisiaj chciałam Wam pokazać produkty, które ostatnio nabyłam.

Welcome!
Today I wanted to show you the products that recently I bought.

Pierwszą rzeczą jest szczotka do rozczesywania włosów. Kiedyś byłam w Hebe i tam Pani mi proponowała Tangle Teezer ale jakoś nie przypadł mi do gustu. Z dnia na dzień coraz więcej dziewczyn posiadało tą szczotkę. Jakoś się tym nie zachwycałam. Moje włosy są tak czy owak tragiczne do rozczesywania, więc pomyślałam, że nic mi już nie pomoże.
Ostatnio byłam u fryzjera i Pani właśnie za każdym razem rozczesywała mi włosy tym oto wynalazkiem ale z innej firmy. Było to całkiem przyjemne i szybko jej poszło.
Będąc dzisiaj na zakupach weszłam do sklepu, gdzie posiadają różne produkty wysokojakościowe do pielęgnacji włosów i ciała i wypatrzyłam właśnie tą szczotkę z salonu fryzjerskiego. Cena 29zł.
Firma Dessata :)
Zobaczymy jak długo będzie mi pomagała:)


The first thing is to brush the hair combing. I used to be in Hebe and there Lady proposed Tangle Teezer m,e but somehow I thought: It's not for me. Day by day, more and more girls had the same brush. Somehow this doesn't enthuse me. My hair is anyway tragic for combing, so I thought that nothing won't help me now.
Recently I was at the hairdresser and lady just everytime combed my hair this here invention, but from another company. It was quite pleasant and quickly it went.
While shopping today entered the store, where have various high-quality products for hair and body and was spotted just the brush of the hair salon. Price 29zł.
The company Dessata :)
We'll see how long it helped me :)

Kolejnym mym zakupem był bronzer z Astor. W SuperPharm była promocja i zamiast 36 zł zapłaciłam 14:) Dlatego się na niego skusiłam:)
Muszę powiedzieć, że opakowanie jest całkiem fajne i plusem jest lusterko. W opakowaniu znajduje się również pędzelek , ale akurat nie jest to coś niezbędnego. Aczkolwiek może się kiedyś przydać w podróży, kiedy pod ręką nie będzie normalnego pędzla.
Jeżeli chodzi o pigmentacje: Nieumiejętne stosowanie może doprowadzić do plam, gdyż pigmentacja jest bardzo dobra, co skutkuje też tym, że produkt trzyma się na twarzy cały dzień:)
Jestem z niego bardzo zadowolona:)

Another my purchase was a bronzer with Astor. In Superpharm was the promotion and instead of 36 zł I paid 14 :) That's why I tempted him :)

I must say that the packaging is pretty cool and the plus point is the mirror. The package also features a brush, but it just is not something necessary. Although it may come in handy one trip, when close at hand won't be a normal brush.
As to the pigmentation: Improper use may lead to spots, because the pigmentation is very good, which also results in that the product sticks to the face of the day :)
I am very pleased with it :)

Byłam w Biedronce i tam zrobili już dawno taką gablotkę z produktami do makijażu. Skusiłam się na korektor pod oczy z Be Beauty. Powiem szczerze, że jestem z niego zadowolona. Jest dosyć dobrze kryjący ale nie ciężki, czyli nie podkreśla ewentualnych zmarszczek:) Cena coś około 9 zł także bardzo dobra. Ja mam w odcieniu 02. Wypróbowałam go również jako bazę pod cienie do powiek i również fajnie się sprawdził:) Lubię wielorakie zastosowania produktów.

I was in Biedronka and there have long had cabinet makeup products. I tempted to concealer under the eyes of Be Beauty. To be honest, I'm pleased with it. It has good coverage but  isn't  heavy, which doesn't  highlight any wrinkles :) Price something about 9 zł also very good. I have in the shade of 02. I tried it also as a base for eye shadow  and also fun to check :) I like the multiple use of the products.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz