It's me

It's me
W zemście i w miłości ko­bieta jest większym bar­barzyńcą niż mężczyzna. Ko­bieta jest or­ga­niz­mem ul­tra­dos­ko­nałym. Pot­ra­fi się re­gene­rować po ek­stre­mal­nie ciężkich doświad­cze­niach. Przet­rwa wszystko.

poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Browny makeup- My today's look:)/ Brązowy makijaż- mój dzisiejszy.

Cześć!
Dzisiaj trochę leniwie.
 Oto mój dzisiejszy makijaż w odcieniach brązu z odcieniem bordo.
W sobotę byłam na plenerze fotograficznym, lecz jeszcze nie mam zdjęć od fotografów aby Wam pokazać wyniki mojej pracy :)
Jak tylko je będę miała- umieszczę na blogu:)
A do tego makijażu zrobię tutorial!:)

Hi!
Today, a little lazy. Here is my present makeup in shades of brown with a shade of of claret. On Saturday I was on outdoors photography, but yet I don't have photos from photographers to show you the results of my work :)
As soon as I will have - I will put them on the blog :)
And for this makeup I will take makeup tutorial! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz