It's me

It's me
W zemście i w miłości ko­bieta jest większym bar­barzyńcą niż mężczyzna. Ko­bieta jest or­ga­niz­mem ul­tra­dos­ko­nałym. Pot­ra­fi się re­gene­rować po ek­stre­mal­nie ciężkich doświad­cze­niach. Przet­rwa wszystko.

poniedziałek, 18 kwietnia 2016

DAX, Makeup Revolution, KOBO, Pierre Rene, Bourjois, Oriflame, Wet &Wild

Witajcie!
Trochę mi się nazbierało ostatnio produktów, więc postaram się Wam je pokazać:)
 Hello!
Little I accumulated recently products, so I will try to show them to you :)

  

1. KOBO
Kupiłam sobie magnetyczną paletkę z lusterkiem na 4 cienie. Całkiem praktyczne w czasie podróży oraz ładnie wygląda. Dokupiłam 4 cienie, które wpadły mi w oko i skomponowałam  swoją własną małą paletkę.
Osobiście uwielbiam KOBO. Mają świetnej jakości produkty w na prawdę niskich cenach.
Cała paletka z cieniami wyszła około w promocji 30zł
Cienie to: 215 True beige, 112 Violet, 139 Chocolate sweets, 219 Star anaise
I bought a magnetic palette with mirror for 4 shadows. Quite practical when traveling, and it looks nice. I bought 4 shadows that I liked and I composed my own little palette.
Personally, I love KOBO. They have great quality products at really low prices.
The whole palette of shadows came about promotion 30zł
The shadows:  215 True beige, 112 Violet, 139 Chocolate sweets, 219 Star anaise


Skoro już mówię o KOBO kupiłam również podkład w kremie. Konsystencja jest bardzo gęsta, wręcz jak korektor z  Catrice camuflage. Jest idealny pod podkład aby ukryć niedoskonałości, gdyż ma cudowne krycie. Dla mnie jest jednak za ciężki jako podkład na całą twarz, więc używam go jako korektora.
Now that I'm talking about KOBO also bought a fondation in cream. Consistency is very thick, almost like concealer from Catrice CAMUFLAGE. It is the ideal under foundation to hide imperfections, because it has the wonderful coverage. But as for me it is too heavy as only foundation on the whole face. I use it as a concealer..


2. Makeup Revolution
Zaczęłam poznawać tą firmę i szczerze powiedziawszy bardzo ją polubiłam. Zakupiłam właśnie Ultra Aqua Brow Tint w odcieniu Light. Idealnie kolor dla mnie. Jeżeli chodzi o nakładanie. Używam małego skośnego pędzelka i bardzo łatwo można w ten sposób utworzyć piękne brwi. Osobiście uwielbiam ten sposób. Produkt wytrzymały jak najbardziej. Myślę, że przez sezon ciepły będę na pewno stosowała.

I started to get to know this company and honestly I liked her very much.  I bought Ultra Aqua Brow Tint Light shade. Ideally, the color for me. As for the applying. I use a small brush oblique and very easily can in this way create beautiful brows. Personally, I love this. Product durable as most. I think the warm season I will definitely apply.
 Z  tej firmy kupiłam również paletę korektorów w odcieniu light. Zdecydowanie muszę jeszcze zamówić tą wersję ciemniejszą. Fajnie można ich użyć do konturowania twarzy. Są lekkie przez co można nakładać je pod oczy.
From this company I bought also palette of concealers in light shades. Definetly I have to buy also darker version. It's really cool for using for contouring face. They are soft and you can use it under your eyes.


3. Pierre Rene
Jako że lubię sypkie pudry zakupiłam sobie utrwalający puder  w odcieniu Pearl Beige. Jeszcze nie wiem czy będzie działał ale podczas wstępnych testów prezentował się ładnie.
Odcień jest bardzo naturalny i ma ładne satynowe wykończenie.
As I like to loose powders bought a fixative powder in a shade of Pearl Beige. I do not know if it will work but during the preliminary tests presented nicely.
Shade is very natural and has a nice satin finish.


4.Bourjois
Wszyscy mówili, że fajny więc w końcu kupiłam. Jestem na prawdę w szoku. Mowa o podkładzie  123 Perfect. Kupiłam w odcieniu N52 Vanille bo takiego odcienia brakowało mi w kuferku. Okazało się, że idealnie pasuje do mojej aktualnej karnacji. Potwierdzam opinie o nim. Przyjemny, wytrzymały i dosyć dobrze kryjący. Super.
Everyone said" so cool" finally bought. I am really shocked. Talking about backing 123 Perfect. I bought the shade N52 Vanille because this shade was missing in my suitcase. It turned out that perfectly fit my current skin. I confirm opinions about him. Pleasant, durable and fairly well opaque. Cool.


5. Twarz/ face (DAX, Oriflame)
Kupiłam bazę wygładzającą z DAX. Przypomina mi bazę silikonową z Inglota, którą ostatnio skończyłam. Jeżeli miałabym je porównać- są identyczne ale DAX jest tańszy zdecydowanie.
Fajnie się rozprowadza na twarzy, daje satynowe wykończenie, podkład się nie zwija na niej. Generalnie jestem zadowolona. Do codziennego użytku może niekoniecznie, gdyż trzeba bardzo dokładnie wyczyścić skórę podczas demakijażu, gdyż zapycha pory. Ja osobiście preferuję ją na większe wyjścia. 
W zwykłe dni używam po prostu kremu pod podkład. Moim ostatnio ulubionym jest nawilżający i rozświetlający z Oriflame Optimals. Czuję, że moja skóra jest nawilżona i ładnie rozświetlona. Także kciuk w górę.
I bought a smoothing base of the DAX. It reminds me of the base silicone with Inglot, which recently finished. If I had to compare them - they are the same but the DAX is cheaper by far.
It's fun to spread on the face, it gives a satin finish, foundation is not curled on it. In general, I'm happy. For everyday use, may not necessarily, because you have to thoroughly clean the skin while removing make-up, because clog pores. I personally prefer it to the larger outs..
In ordinary days I use just the cream base. My recently favorite is moisturizing and brightening Oriflame Optimals. I feel that my skin is moisturized and nicely lit up. Also thumb up!


6. Cień
Kocham czerwone cienie! Więc gdy zobaczyłam ten brokat umarłam ze szczęścia! Zakupiłam!
Powiem szczerze, że podoba mi się ale najlepiej nakładać to mokrym pędzlem. z suchego pędzla ciężko schodzi przy aplikacji. Ale efekt fajny. Jeżeli ktoś lubi brokatowe akcenty- polecam.
I love red shadows! So when I saw the glitter died of happiness! I bought!
I must admit that I like but it is best applied to wet brush. dry brush hard descends at the application. But the effect cool. If you like brocade akcenty- recommend.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz