It's me

It's me
W zemście i w miłości ko­bieta jest większym bar­barzyńcą niż mężczyzna. Ko­bieta jest or­ga­niz­mem ul­tra­dos­ko­nałym. Pot­ra­fi się re­gene­rować po ek­stre­mal­nie ciężkich doświad­cze­niach. Przet­rwa wszystko.

piątek, 29 maja 2015

Blue Light... :)

Użyłam pigmentu z Essence, maskary z KOBO, eyelinery ( czarny i połyskujący niebieski) z Essence :)
http://ewelina-gizamakeup.blogspot.com/2015/05/shopping-bio-oil-w7-killys-kobo-essence.html

Wiem , wiem- usta znowu wyszły na zdjęciach jasne... No cóż. Trzeba zmienić sprzęt :) Kolor ust to różowy nude z H&M. Wybaczcie!



8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wykonany makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra, sama nie noszę takich kolorków, choć mam takie cienie :) chęć kupowania jest silniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci ze ja wlasnie nie umiem sie nigdy oprzeć kolorowym akcesoriom i stwierdziłam ze w końcu musze się nimi zająć:) zachecam do kombinowania i przełamania sie!:)

      Usuń
  4. Cudownie, chciałam bym potrafić się tak umalować:D

    OdpowiedzUsuń