It's me

It's me
W zemście i w miłości ko­bieta jest większym bar­barzyńcą niż mężczyzna. Ko­bieta jest or­ga­niz­mem ul­tra­dos­ko­nałym. Pot­ra­fi się re­gene­rować po ek­stre­mal­nie ciężkich doświad­cze­niach. Przet­rwa wszystko.

wtorek, 24 lutego 2015

Tooth Whitening strips.

Witam!
Dzisiaj chciałam Wam przedstawić wybielające paski, które osobiście serdecznie polecam firmy CREST.
Nie są drogie a skuteczne.
Ja swego czasu płaciłam za nie za 14 saszetek (14x pasek  na górny łuk  i 14 x pasek na dolny łuk zębowy) ok. 70 zł. Teraz te ceny są o wiele niższe i można je kupować pojedynczo w późniejszym etapie tylko aby podtrzymywać uzyskany efekt.
Paski ja osobiście trzymałam po 45 minut ale na łuk dolny ( wrażliwszy) po 20 minut.
W sumie po tygodniu miałam już pożądany efekt WOW!
Serdecznie polecam!

Welcome!
Today I wanted to present you whitening strips that personally I would recommend, the company CREST.
They are not expensive and effective.
I gave money for them for 14 sachets (14x bar on the upper teeth and 14 x bar on the lower arch) approx. 70 zł. Now these prices are much lower and you can buy them individually at a later stage, only to sustain the the effect.
I personally held the strips after 45 minutes but the lower arch (more sensitive) after 20 minutes.
All in all, after a week I already had the desired effect WOW!
We would highly recommend!



In the picture you can see just a strip of the lower arch, because the top has been recently used.

Bessos:*

2 komentarze:

  1. Używam pasków na zęby z Crest i są rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń