It's me

It's me
W zemście i w miłości ko­bieta jest większym bar­barzyńcą niż mężczyzna. Ko­bieta jest or­ga­niz­mem ul­tra­dos­ko­nałym. Pot­ra­fi się re­gene­rować po ek­stre­mal­nie ciężkich doświad­cze­niach. Przet­rwa wszystko.

poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Something new:)

Witam!
Dzisiaj chciałam Wam pokazać, co ostatnio zakupiłam w Super-pharm'ie. Uwielbiam tam robić zakupy:)
 Pewnie znacie te produkty ale  zauważyłam nowa markę debby. Mają ceny zblizone do Essence. Ciekawe, czy jakość również:) Zamierzam to sprawdzić.

Welcome!
Today I wanted to show you what I bought in Super-pharm.  I love going there  and shopping :)
Probably you know these products but I noticed a new brand debby. They have a price close to the Essence. I wonder if the quality :) I want  check it out.
Lakier  colorPlay 198. Moim zdaniem potrzeba trzy warstwy, żeby dobrze pokryło płytkę ale generalnie na płytce utrzymuje się przy sprzątaniu etc. około 2-3 dni potem zaczyna pękać i się kruszyć. Za cenę 6,99 zł uważam, że jest ok:) Kolorek również świetnie wygląda. 
Nail polish color Play 198. In my opinion, need three layers to the nail plate was covered well but generally on the nail plate holding up well at cleaning etc. about 2-3 days then starts to crack and crumble. For the price of 6.99 zł think that it is ok :) Color also looks great.

Kolejnym produktem jest kredka do oczu w kolorze 15 peacock blue. Jest to piękny zielono-niebieski kolorek opalizujący. Kolor świetny.Intensywność... dobra. Ale na jakieś większe wyjścia lub jeżeli chodzi o intensywniejszy makijaż to dodałabym Duraline z Inglota.
Next product is eyepencil  color 15 peacock blue. It's beautiful green-blue color which opalescent. Color is great. Intensity...good but if I want to go to the party or make dark, intense makeup I'd rather add Duraline from Inglot.


Plastry na nos oraz na brodę i czoło... Jestem ciekawa co to. Jeszcze nigdy nie używałam tego rodzaju specyfików, więc to będzie mój pierwszy raz:) Miała to któraś już? Mam nadzieję na dobry efekt:)
Slices on the nose and on the chin and forehead ... I'm wondering what it is. I've never used it this kind of specifics, so this will be my first time :) Had it been anyone? I hope for a good result :)

1 komentarz: