It's me

It's me
W zemście i w miłości ko­bieta jest większym bar­barzyńcą niż mężczyzna. Ko­bieta jest or­ga­niz­mem ul­tra­dos­ko­nałym. Pot­ra­fi się re­gene­rować po ek­stre­mal­nie ciężkich doświad­cze­niach. Przet­rwa wszystko.

poniedziałek, 15 czerwca 2015

Eyebrow pencil KOBO, Color tatoo 24h Maybelline N.Y., eyeshadow Essence, Camouflage Catrice,Big eye pencil milk MySecret, Crystal eyelinr essence.

Witam!
Dzisiaj chciałam pokazać produkty nabyte w Naturze. Promocje!
Welcome!
Today I wanted to show the products purchased in Nature. Promotions!

Wszystkie  z Was na pewno znają ten kamuflarz z Catrice. Jest ciężki ale za to bardzo dobrze kryjący. Ja zakupiłam w odcieniu 010 Ivory, czyli bardzo jasny. Generalnie na pewno sprawdzi się na duże wyjścia:) W świetle dziennym i przy lekkim makijażu może wyglądać przytłaczająco a tym samym może uwydatnić np. zmarszczki. Serdecznie polecam paniom, które lubią ciężkie, mocne makijaże oraz na wielkie wyjścia:) Sprawdzi się idealnie:) I to za małe pieniądze.

All of you certainly know the camouflage of Catrice. It is heavy but very well opaque. I bought in shade 010 Ivory, that is very clear. Generally, definitely check out the big events:) In the daylight and in a light makeup can look overwhelming and thus can enhance eg. Wrinkles. We would highly recommend the ladies who like heavy, strong makeup and big events :) And it works perfectly :) And for little money.
Skończyły mi się kredki do brwi z Essence , więc musiałam zakupić nową. Tym razem skusiłam się na brąz z KOBO. Bardzo lubię tą firmę, więc jestem pewna trwałości kredki. Oczywiście tak jak zakładałam tak się stało:) Jestem z niej bardzo zadowolona:) Posiada przy zatyczce szczotkę do brwi ale ja akurat jej nie potrzebuję bo moje brwi są krótkie i bardzo bardzo blond:)

I finished pencils for eyebrows Essence, so I had to purchase a new one. This time, tempted to brown with KOBO. I really like this company, so I'm sure the sustainability of pencil. Of course, as I thought it happened :) I'm very happy with it :) It possesses a stopper eyebrow brush but I just don't need it because my eyebrows are short and very very blond :)

Kredka do oczu 2 w 1  MILK z MySecret. Może służyć jako normalna biała kredka ale również jako podkład pod cienie do oczu. Bardzo przydatny element kosmetyczki. W końcu taką nabyłam. Wcześniej używałam takiej lekko miętowej co nie zawsze dawało pożądany efekt. Teraz wiem, że każdy cień będzie wyglądał rewelacyjnie a w połączeniu z Duraline będzie trwały:)

Eye Pencil 2 in 1 MILK with MySecret. It can be used as a normal white pencil but also as a primer for eye shadow. Very useful element beautician. In the end, I bought this. Earlier, I used this little mint which is not always gave the desired effect. Now I know that every shadow will look sensational in conjunction with Duraline will be permanent :)

Eyeliner z Essence. Ostatnio pokazywałam  taki w morskim kolorze a teraz kupiłam w takim różowo-złotym o nazwie Beado. Pięknie się mieni! Jedynym mankamentem jest pędzelek, który nie jest stworzony do precyzyjnego nakładania. Trzeba użyć jakiegoś innego. Oprócz tego jest trwały  pięknie wygląda ! Serdecznie polecam!

Essence eyeliner. Recently I showed the color of the sea and now bought in this pink-gold called Beado. Beautifully calleth! The only drawback is the brush that is not designed to accurately applying. You need to use another one. In addition, it is durable looks beautiful! We would highly recommend!



Również  z Essence upolowałam piękny morski cień. Nie wiem czemu ale ostatnio mam opsesję na punkcie tych kolorków! A lato temu sprzyja! Cień rewelacyjnie się mieni i ma dość sporą pigmentację.

Essence also hunted sea beautiful shadow. I do not know why but recently I have opsesję at the point of these colors! A summer ago favors! Shadow sensational calleth and has quite a lot pigmentation.



Na koniec Color Tattoo z Maybelline N.Y. Szczerze powiem spodziewałam się czegoś lepszego. Jednak trzeba będzie się udać do Inglot'a. W każdym razie ja mam w odcieniu  15- endless Purple. Zaletą jest jego trwałość ale pigmentacja uwalnia się dopiero przy 3 nałożeniu. Na pewno dobrze się sprawdzi jako baza pod cienie  w podobnych kolorach. Jeżeli stawiasz na trwałość: tak- to to:)

At the end of Maybelline Color Tattoo N.Y. I will say honestly expected something better. However, you will need to go to Inglot. In any case, I have in a shade 15- endless purple . The advantage is its durability but the pigmentation is released only at 3 application. Certainly well come true as a base for shadows in similar colors. If you bet on durability: YES, it is :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz