It's me

It's me
W zemście i w miłości ko­bieta jest większym bar­barzyńcą niż mężczyzna. Ko­bieta jest or­ga­niz­mem ul­tra­dos­ko­nałym. Pot­ra­fi się re­gene­rować po ek­stre­mal­nie ciężkich doświad­cze­niach. Przet­rwa wszystko.

czwartek, 3 września 2015

My first photo session as a MakeUp Artist :) the first few images :)/ Moja pierwsza sesja fotograficzna jako wizażystka:) Kilka pierwszych zdjęć :)

Wspominałam ostatnio, że wzięłam udział w plenerze fotograficznym. Chciałam wam pokazać kilka zdjęć, które otrzymałam póki co. Będzie na pewno więcej :) Jestem z siebie dumna - bo spełniam swoje marzenia.
Oceńcie sami!

I mentioned recently that I took part in the open air photo. I wanted to show you some pictures that I received so far. You will certainly see more :) I'm proud of myself - because I fulfill my dreams. Judge for yourself!






Mod: Natalia Igła

Mod: Justyna Uboska
Designer: Grazyna Pander-Kokoszka
Hair: Madeleine Bronx
MUA: Ewelina Giza
Foto: Izabela Dusinska


Pałac Dietla z Team Photo Art
Designer: Grażyna Pander-Kokoszka
Mod. Natalia Igła
Mua. Ewelina Giza

Mod: Justyna Uboska
Designer: Grazyna Pander-Kokoszka
Hair: Madeleine Bronx
MUA: Ewelina Giza
Foto: Izabela Dusinska




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz