It's me

It's me
W zemście i w miłości ko­bieta jest większym bar­barzyńcą niż mężczyzna. Ko­bieta jest or­ga­niz­mem ul­tra­dos­ko­nałym. Pot­ra­fi się re­gene­rować po ek­stre­mal­nie ciężkich doświad­cze­niach. Przet­rwa wszystko.

poniedziałek, 15 grudnia 2014

New products./ Nowe produkty.

Witam!
Tak jak obiecałam pokażę Wam moje nowo nabyte produkty oraz trzy takie bez których się nigdzie nie ruszam!

Hello!
As I promised I'll show you my newly acquired products, and three of these, without which it is not moving anywhere!



Zacznę od tych bez których nie mogę żyć!
Są to chusteczki nawilżające o zapachu pomarańczy. Uwielbiam je stosować! Zawsze noszę jedno pakowanie w torebce :)

I'll start with those without which I can not live!
They are scented wipes oranges. I love to use them! I always carry one in my purse :) 


Kolejną rzeczą jest mgiełka ułatwiająca rozczesywanie włosów z GlissKur z keratyną. Miałam pod koniec sierpnia keratynowane włosy ale to już przeszłość i wróciły do swojego plątania się dlatego ta mgiełka jest rewelacyjna bo  nabłyszcza i pomaga mi rozczesać niesforne włosy.

Another thing is the mist for easy combing hair with keratin  from GlissKur. I was the end of August keratin hair but that's the past and returned to his tangled because this mist is sensational because polishes and helps me comb unruly hair.


Następny mój ulubieniec to produkt również z GlissKur ale tym razem jest to maseczka z keratyną, którą pozostawia się na 1 minutę na włosach. Nie lubię czekać i czekać dlatego to jest szybkie i dobre rozwiązanie.
Te dwa produkty z GlissKur to moje perły i trochę opakowań już zużyłam.

Next, my favorite is also the product of Gliss but this time it is a mask with keratin, which is left for 1 minute on the hair. I don't like  wait and wait and that's way I use this mask-because it is quick and good solution.
These two products GlissKur is my pearls and some packaging already used up.

Nowo nabyty jest szampon kupiony w HEBE. Osobiście uwielbiam tą drogerię. Można tam znaleźć wiele fajnych rzeczy w atrakcyjnych cenach.
Szampon po kilku użyciach sądzę, że jest ok. Zobaczymy jak będzie po dłuższym stosowaniu. Jest z olejkiem arganowym , dedykowany dla włosów suchych i zniszczonych- idealnie. Cena za 1l ok.18zł. Także bardzo dobra cena :)

Newly acquired a shampoo bought in HEBE. Personally, I love this drugstore. You can find a lot of cool stuff at attractive prices.
Shampoo after a few applications, I think that is ok. We'll see how it will after prolonged use.This shampoo is with argan oil and it is dedicated to dry hair and damaged hair- perfectly for me. Price for 1l ok.18zł. Also very good price :)

Z kolorówki zakupiłam dwie szminki. Jedna z Bell  (Royal Mat 03- taka czerwień z różem, idealnie pasuje do konturówki, którą umieściłam w poście "Kolorystycznie" ,a druga z Maybelline New York (160, Rose of Attraction- różowo-koralowa z lekkim połyskiem). 
Mam nadzieję, że się sprawdzą:)

With color cosmetics I bought two  lipstick. One of Bell (Royal Mat 03- the red with pink, perfectly fits the outliner, which I put in the post, "Colorful" and the other with Maybelline New York (160, Rose of Attraction- pink-coral with a slight sheen).
I hope you'll like them. :)





Kolejny produkt to serum do twarzy rozświetlające na dzień i na noc- dosyć tani, więc jestem ciekawa co to takiego.  :)

Another product is the radiance facial serums for day and night- quite cheap, so I'm curious what is it  :)


Buziaki! :*:*:*
Kisses! :*:*:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz